4. výzva na servis strojů CAT
Základní informace
Název zadávacího postupu
4. výzva na servis strojů CAT
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/24/V00033339
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00033339
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Zadávání VZ na základě rámcové dohody bez obnovení soutěže (mimo zadávací řízení)
Specifikace zadávacího řízení
rámcová dohoda bez obnovení soutěže
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
24. 10. 2024 06:41
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Jiří
Příjmení
Král
kralj8@army.cz
Telefon 1
+420 973307031
Telefon 2
+420 702008114
Fax
+420 973 307 030
Předmět
Popis předmětu
Účelem VZ je provádění servisu, údržby a běžných oprav zemních strojů CAT včetně příslušenství. Předmětem díla se pro účely této smlouvy rozumí provádění provádění servisu, údržby a běžných oprav zemních strojů CAT včetně příslušenství podle technických podmínek výrobce v platném znění (dále jen „TP“), ČSN a souvisejících obecně platných právních předpisů dle jednotlivých dílčích objednávek (výzev) na zařízení CAT dle bodu III. Odstavce 3.1. písmena b). v návrhu RÁMCOVÉ DOHODY O DÍLO. Závazek objednatele za řádně provedené dílo zaplatit dohodnutou cenu. Objednatel požaduje přiložit oprávnění k opravárenské činnosti-kvalifikační dokumenty, jako např. Výpis z obchodního rejstříku, nebo obdobné evidence, nebo kopii dokumentu prokazující kvalifikaci (živnostenské oprávnění pro požadovaný druh služby atd.), řádně vyplněnou a překontrolovanou cenovou nabídku a podepsaný návrh dohody nebo smlouvy – oba dokumenty jsou přílohou VZ. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím více jak 50 % osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění. Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu 24 měsíců od oboustranného podpisu, nebo vyčerpáním finančního limitu. V případě podepsání centrální smlouvy uzavřené ze strany MO ČR, bude tato dohoda jednostranně vypovězena – viz. návrh rámcové dohody. Požadujeme k doložení: Podepsaný "Návrh smlouvy", který je k dispozici ve formě přílohy výběrového řízení + požadujeme k doložení vyplněnou cenovou nabídku, která je také k dispozici ve formě přílohy VZ - žádáme o kontrolu správnosti výpočtu !!! Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem při vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne vyhlášení veřejné zakázky a do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy nevrátit účastníkům podané nabídky obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů.
Kód z číselníku NIPEZ
43211000-5
Název z číselníku NIPEZ
Buldozery
Hlavní místo plnění
Česká republika
Kód z číselníku CPV
43211000-5
Název z číselníku CPV
Buldozery
Název předmětu
Buldozery
Textové pole pro popis místa plnění
VÚ 6624 Bechyně
Položky předmětu
Místo plnění
CZ | Česká republika |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ano
Rámcová smlouva/dohoda
P22V00026377
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
23. 12. 2024 13:47 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
24. 10. 2024 06:41 | Uveřejnění účastníků | |||
24. 10. 2024 06:41 | Uveřejnění výsledku |